POLITICA De confidențialitate

Informații generale despre firmă

  • Denumire: BOGEMATEXT SRL
  • CUI: RO2849208
  • Numărul în Registrul Comerțului: J26/2957/1992
  • Adresa/Sediul: Tirgu Mures Str. Calarasilor 105/A

Livrare

Livrarile se vor efectua, in medie, in 24-48 ore de la primirea comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului sus mentionat, truerider.ro va informa Clientul prin e-mail. In acest caz, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile.

Livrarea se va efectua prin curierat rapid, numit Fan Curier.

Plata

Plata produselor comandate se poate face astfel: în numerar la livrare, plata cu cardul online prin Netopia payments sau în rate prin tbi bank.

Condiții generale pentru clienții tbi bank: Conditii_Generale_de_Afaceri_ale_Bancii_pentru_persoane_fizice.pdf

Taxa de transport sau de livrare nu sunt incluse în prețul produselor. Transportul se poate plăti doar ramburs prin curierat.

Garantie

Fiecare produs comercializat de truerider.ro  beneficiaza de un termen de garantie astfel:

        1.Biciclete – 12 luni de la data cumpararii pe cadru si furca cu respectarea instructiunilor din Certificatul de garantie

  1. ATV si Moto Cross – 12 luni de la data cumpararii pe motor cu respectarea instructiunilor din Certificatul de garantie

 Niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/ sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut.

Returnarea produselor

Conform Ordonanței de urgență nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, clientul are dreptul să returneze produsul  în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului .Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului.

Clientul are obligația ca imediat după preluarea bunurilor să verifice starea acestora,urmand ca eventualele vicii aparențe,deficient calitative sau cantitative sa fie semnalate în termen de 24 de ore vânzatorului.Nesemnalarea viciilor/deficiențelor în termenul stabilit atrage decăderea clientului din drepturile ce-i revin.Vânzatorul nu va fi răspunzător pentru defectele cauzate de transportul necorespunzător al produselor.

Clientul  poate returna produsele fără plata transportului la retur în următoarele situații:

  • Produsele au fost livrate/facturate greșit;
  • Produsele prezintă defecte de fabricatie;

Clientul  nu va putea sa returneze produsele achizitionate și/ sau nu va pretinde orice alte daune – interese/ despăgubiri, în urmatoarele situații:

  • În cazul înlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs având alte specificatii sau de un tip diferit;
  • Cererea intenției de returnare depășește perioada de 14 zile calendaristice;
  • Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Returnarea produselor se poate efectua prin curieratul prin care s-au livrat produsele (Fan Curier).

Rambursarea sumei achitate

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 7 (sapte) zile de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale.

Va multumim ca ati ales sa cumparati de pe truerider.ro!

Va punem la dispozitie mai multe variante prin care puteti comanda produsele preferate:

  • WhatsApp: plasati comanda la numarul de telefon 0770809788 sau 0730255665  oricand in intervalul 9:00-17:00.
  • ONLINE: plasati comanda dumneavoastra direct pe site, prin intermediul cosului de cumparaturi, 24h din 24h – 7 zile pe saptamana.

Daca plasati comanda dumneavoastra online, urmati pasii de mai jos:

Pasul 1 – Adaugarea produselor in cos

  • Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit, culoarea, marimea si numarul de bucati.
  • La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”.
  • La finalul cumparaturilor, verificati produsele adaugate in cos pozitionand cursorul pe “Cosul de cumparaturi“, iar apoi accesati butonul “Vezi cosul meu”.

PASUL 2 – Finalizare comanda

  • Pentru a finaliza comanda accesati “Cosul de cumparaturi” si dati click pe butonul “Comanda”. 
  • Veti fi directionat catre pagina de “Finalizare Comanda” unde va trebui sa completati datele necesare livrarii.
  • Puteti finaliza comanda in 3 moduri:
    • Daca sunteti deja client, bifati campul “Client existent“, apoi introduceti adresa de email si parola in campurile care vor aparea mai jos.
    • Daca doriti sa va creati un cont nou va trebui sa selectati campul “Inregistreaza cont nou” si sa completati toate datele cerute. Dupa finalizarea comenzii veti primi o notificare despre crearea contului. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi si promotiile noastre. In calitate de ”Client inregistrat” beneficiati de avantajul ca datele dumneavoastra personale, precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.
    • Puteti finaliza comanda si fara sa detineti un cont pe site. Bifati campul “Comanda fara cont“, apoi introduceti toate datele cerute pentru livrarea comenzii.
  • Metoda de plata poate fi ramburs la primirea coletului sau se poate plati prin card folosind serviciile oferite de platforma Netopia Payments (https://netopia-payments.com/)
  • Dupa ce ati introdus toate datele va trebui sa bifati casuta “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile site-ului truerider“.
  • Ultimul pas este sa trimiteti comanda accesand butonul “Trimite Comanda”.

Dupa finalizarea comenzii veti primi pe adresa de email furnizata o notificare cu detaliile comenzii si statusul acesteia (sms de confirmare)

Shopping Cart
Scroll to Top